26 – 28 Mai, Sala Multifuncțională a CJ Timiș, Faber
Tema ediției a 6-a: Turism și patrimoniu
O adunare între oameni creativi și întreprinzători.
Prezentări. Dezbateri. Masterclass-uri.
–– pentru toți cei care sunt interesați de dezvoltarea sectorului cultural din România.
Evenimentul va avea un format hibrid, online și offline.
Conferința Linked Culture 2022 va fi transmisă LIVE pe pagina de Facebook a BMagency.
Programul ediției de anul acesta este coagulat sub umbrela Turism și Patrimoniu iar tematica aleasă vine în urma celor doi ani de pandemie, în care turismul intern s-a dezvoltat și a pus pe hartă locuri autentice și mai puțin cunoscute și noi epicentre ale patrimoniului material și imaterial au fost descoperite.
Linked Culture: Turism și Patrimoniu își propune să aducă în discuții bune practici sustenabile de promovare și de integrare a patrimoniului și de creare de experiențe de turism cultural, atât pentru amatorii din România, cât și pentru turiștii de incoming, în contextul programului TM2023.
Primele două zile de conferințe și masterclass-uri vor avea loc în Sala Multifuncțională a CJ Timiș.
Ziua 3, 28 mai, Sala Flex, Faber, ora 11:00 – 14:00
● Atelier de co-creare – ghidul Decalog al turismului cultural sustenabil – Timișoara 2023
o Participă: operatori și instituții culturale relevante pentru domeniul patrimoniului material și imaterial, precum și reprezentanți ai sectorul HORECA, operatori turistici, asociații profesionale, sector non-profit.
o Facilitator: Vlad Ioan Tăușance
o Invitată: Ruxandra Adam – trasee turistice CJTimiș
● Atelier de co-creare – ghidul Decalog al turismului cultural sustenabil – Timișoara 2023
o Participă: operatori și instituții culturale relevante pentru domeniul patrimoniului material și imaterial, precum și reprezentanți ai sectorul HORECA, operatori turistici, asociații profesionale, sector non-profit.
o Facilitator: Vlad Ioan Tăușance
o Invitată: Ruxandra Adam – trasee turistice CJTimiș
● Atelier de co-creare – conținut digital pentru promovarea patrimoniului material și imaterial local prin intermediul a minimum 10 itemuri de conținut publicabile de platformele digitale Booking.com, Airbnb, Questo etc.
o Participă: operatori și instituții culturale relevante pentru domeniul patrimoniului material și imaterial, precum și reprezentanți ai sectorul HORECA, operatori turistici, asociații profesionale, sector non-profit.
o Facilitatori: Vlad Ioan Tăușance, reprezentant al Asociației pentru Promovarea Timișoarei
o Participă: operatori și instituții culturale relevante pentru domeniul patrimoniului material și imaterial, precum și reprezentanți ai sectorul HORECA, operatori turistici, asociații profesionale, sector non-profit.
o Facilitatori: Vlad Ioan Tăușance, reprezentant al Asociației pentru Promovarea Timișoarei
Linked Culture este organizat de BMagency și finanțat de Municipiul Timișoara prin Centrul de Proiecte.
Parteneri strategici: Consiliul Județean Timiș, Direcția Județeană pentru Cultură Timiș, Complexul Muzeal Astra Sibiu, ambasada.
Parteneri de ospitalitate: Cramele Recaș.
Parteneri media: Radio Guerrilla, Radio Timișoara, Zile și Nopți, life.ro, IQads, Spotmedia, Cărturești, Liternet, The Institute, Propagarta, Știri de Timișoara, Prwave.